13 Ağustos 2013 Salı

21.07.2013 / Pazar – 22.43


   Canım !

   Bugün sana yazamayacağım diye çok korktum. Şimdi yürüyüşten döndüm. Bilirim sen koşmayı seversin. Ama bizimkilere ayak uydurmam lazım değil mi? Tüm gün İspanyolca çalıştım. İyiden iyiye öğreniyorum ben bu dili. :)

   Dolunay var bu gece. Mehtapta yürüdük. Ay, yolumuzu aydınlattı. Senin benim yolumu aydınlattığın gibi. Yürürken hep hayal ettim seni! Beraber yürüdüğümüzü… Kaçıncı mildesin acaba? Neler yapıyorsun açık denizde? Hep hayalini kurduğun o ufukta neler yapıyorsun acaba?

   Aynı dolunay, seni de aydınlatıyor değil mi? Seninle aynı güne uyuyup, aynı güne uyanmayı özledim. Dön bence!

   Farkında değilsin ama beni kendinden uzaklaştırmaya çalışırken, aslında o kadar çektin ki kendine, sensiz bir hayat düşünemiyorum.


  Gittiğin limanlardan bir selam gönder yeter. Rüzgara söyle, o bana ulaştırır.

   Seni seviyorum denizlerin şövalyesi… Kendine iyi bak… Ve çabuk dön. Lütfen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder